Vrijwilligerswerk

Voor de stichting vervullen vrijwilligers een essentiële rol. De vrijwilligers dragen in belangrijke mate bij aan het behalen van de doelstellingen en resultaten van  Stichting ambiente feliz.

Stichting ambiente feliz verwacht van de vrijwilliger enige mate van beschikbaarheid en flexibiliteit. Affiniteit met de doelgroep is een plus, maar geen verreiste.  Vrijwilligers kunnen zich voor langere of kortere tijd, structureel of incidenteel, aan Stichting ambiente feliz binden.

Met alle vrijwilligers worden afspraken gemaakt over hun werkzaamheden en tijdsinzet, waarbij de wensen en mogelijkheden van de individuele vrijwilliger het uitgangspunt zijn. Stichting ambiente feliz staat nadrukkelijk open voor vrijwilligers die speciale expertise en vaardigheden in willen brengen die de dienstverlening ten goede komen.

Vrijwilligers kunnen er voor kiezen om:

1. lid te worden van het bestuur en op organisatorisch vlak hun bijdrage te leveren op basis van hun expertise;

2. het facilitair team te ondersteunen door te helpen met alllerlei klussen die bijdragen aan de onderhoud en verbetering van de faciliteiten; en

3. diverse activiteiten uit te voeren met de cliënten en/ of het zorg personeel te ondersteunen bij hun werkzaamheden.

Lijkt het je leuk om als vrijwilliger bij stichting ambiente feliz aan de slag te gaan of wil je meer weten over de stichting en haar cliënten, neem dan vrijblijvend contact op met mevrouw lukee croes, onze beleidsmedewerker, via ambientefelizdir2@setarnet.aw

boluntario aruba doet.jpg
55790130_2088820191166795_29133804268840

Trabao di boluntario

pa e fundacion boluntario ta desempeña un tarea esencial. boluntario ta contribui na tal punto cu stichting ambiente feliz por logra su metanan y resultado desea.

Stichting ambiente feliz ta spera di e boluntario un cierto disponibilidad y flexibilidad. afinidad cu e grupo di meta ta un plus, pero no ta un exigencia. boluntario por mara nan mes na un periodo largo of cortico, structural of incidental, na stichting ambiente feliz.

cu tur boluntario ta hasi palabracion tocante nan ocupacionnan y disponibilidad, na unda e deseo y posibilidad di e boluntario ta e punto di partida. Stichting ambiente feliz ta enfaticamente habri pa boluntario cu experticio y proficiencia cu por benificia e servicio cu e fundacion ta ofrece.

boluntario por scohe pa:

1. bira miembro di directiva y aporta na nivel organisatorio por medio di bo experticio;

2. sostene e facilitair team door di yuda realisa diferente trabao cu ta contribui na e mantencion y mehoracion di e facilidadnan; y

3. ehecuta diferente actividad cu e clientenan y/of sostene e personal di cuido den nan trabao.

E ta parce bo persona leuk pa traha como boluntario na stichting ambiente feliz of bo kier haya sa mas tocante nos fundacion y su clientenan? Tuma contacto libremente cu sra. lukee croes, nos beleidsmedewerker, na su email ambientefelizdir2@setarnet.aw pa mas informacion.

26805203_1554313584617461_19289524245609
126840174_3500327566682710_7465863613127