20170904_100007.jpg

Historie

Stichting Ambiente Feliz is bijna 35 jaar geleden in het jaar 1986 opgericht door Zuster Philothé Simons. Zij en een aantal andere zusters ontfermden zich over de personen met een verstandelijk beperking binnen de Arubaanse samenleving.

Dit werd eerst gedaan door het bieden van dagbesteding in ondere andere de wijk Dakota. Echter was na enige tijd de vraag naar een gezinsvervangend tehuis groot, omdat velen niet langer opgevangen konden worden binnen de thuissituatie.

Door toenemende behoefte aan een vaste woonruimte is het in 1986 zuster Simons gelukt om in een huis gelegen te Santa Cruz 75 woonruimte te bieden aan 12 cliënten onder de naam Stichting Gezinsvervangend Tehuis. Sedert november 1997 is de naam gewijzigd in Stichting Ambiente Feliz. Door de jaren heen is het aantal cliënten toegenomen en is het origineel huis uitgebreid met extra woonruimte. Het tehuis biedt momenteel woonruimte aan 18 cliënten.

Historia

​Fundacion Ambiente Feliz a wordo funda casi 35 aña pasa den e aña 1986 door di zuster Philothé Simons. Zuster Simons y algun otro zuster a encarga nan mes cu persona cu limitacion mental den communidad di Aruba.

Na prome luga a haci esaki door di brinda un forma di pasa dia den entre otro e vecindario di Dakota. Sin embargo despues di algun tempo e pregunta pa un cas di cuido a bira grandi, pasobra hopi no por a keda na cas mas.

Debi na un necesidad grandi pa un cas di cuido, zuster Simons a logra na aña 1986 pa habri un cas na Santa Cruz 75 na unda na prome instante a ofrece 12 cliente un lugar pa biba bou di e nomber “Stichting Gezinsvervangend Tehuis”. Desde november 1997 e nomber a cambia pa Stichting Ambiente Feliz. Durante e añanan e cantidad di cliente a aumenta y e cas original a wordo expandi pa asina crea mas lugar. E cas actualmente ta brinda lugar di biba na 18 cliente.